20/7/08

Πλακούρα αθάνατη

Δυο φωτογραφίες της Πλακούρας από τον "Χωραΐτη"

2 σχόλια:

Boul_boul είπε...

Η Πλακούρα είναι ωραία όταν έρχομαι στην Νονά μου και από την φοβερή ταράτσα της χαζεύω τα χωριά και την θάλασσα, προσέχω πολύ όταν περνάω από το ΞΕΝΙΑ μη μου ‘ρθει κανένα παλιό-τούβλο στο κεφάλι, αλλά συγχρόνως δεν πάω και πολύ έξω-έξω μη με πάρει το κύμα. Επίσης πολλές φορές με την αγαπημένη μου Κουλίτσα έχουμε πιει κρασάκια στου ΝΟΝΑ και έχουμε τηλεφωνήσει σε μια ψυχή που όλο δουλειές έχει και σπανίως μας καταδέχεται. Αλλά δεν πειράζει γιατί πρέπει να αγαπάμε τις φίλες μας κι ας έχουν πολλά ελαττώματα! Χε χε

Boul_boul είπε...

Αφιερωμένο εξαιρετικά στην Σ.

Τα σφάλματά σου πέλαγα
που μ’ έπνιγαν και γέλαγα
Που μ’ έπνιγαν και γέλαγα
τα σφάλματά σου πέλαγα

Μα όπου και να πάω χάνομαι
σαν τον ναυαγό αισθάνομαι
μόνο από σένα πιάνομαι
για να μη χαθώ
Μα όπου και να πάω χάνομαι
γλάρος στ’ ανοιχτά αισθάνομαι
άλληνε δεν θέλω άλληνε
γιατί σ’ αγαπώ

Καράβι το κορμάκι σου
κι εγώ να είμαι ο χάρτης σου
Κι εγώ να είμαι ο χάρτης σου
καράβι το κορμάκι σου